#1


Senelerdir fırsat bulup da kendimi eve kapatıp hiçbir maçını kaçırmadan izlediğim bir uluslararası turnuva olmadı farklı sebepler yüzünden. Euro 2004’te böyle bir hevesim olsuysa da sağolsun Yunanistan o müthiş futboluyla ‘Zerda’yı izlemeyi daha makul kılmıştı. Şimdi ise işler farklı tabi ki. Her şey hazır. Ortaklarım da, aburlar cuburlar da. Anteni sakat bir televizyona rağmen 31 maçı da izleyip güzelce bir yorumlayarak yıllarca tuvalette okuduğum ciltli euro96 kitabımın bir benzerini yaratmak için sabırsızım. Lafı uzatmanın alemi yok ne de olsa bütün turnuva boyunca her gün yazacağım buraya. Ama birkaç temennim yok değil:

-ATV turnuvanın içine etmesin.

-Luca Toni gol kralı olsun.

-İspanya beklediğimiz patlamayı yapsın.

-Francesc Fabregas ‘ben geliyorum’ diyen çıkışını yapsın.

-Yunanistan da bu sefer allahından bulsun.

Görüşmek üzere sevgili ueruo 2008’im, varsa takipçilerimiz ve sevgili ortaklarım.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel tespitler.
ben de katılıyorum.

ix dedi ki...

teşekkür ediyorum. ancak atv konusunda yanılmadık sanıyorum. herhangi bir maçta istatistik dahi gören oldu mu ki atv'de?

Adsız dedi ki...

temennilere yürekten katılıyorum...

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

En başından okumaya başlamak daha doğru olacaktı. Başlıyorum. Vira bismillah...

Adsız dedi ki...

hem 96 varsa 2000 2004 ve son olarak 2008 yuro şeyleri kitap gibi varsa sende senin notlarinla senin yazımınla paylaş bizimle. direk benle paylaş sen boşver bizi.